Džiaugiamės, kad naujasis Plungės rajono įvaizdis sukėlė tiek daug diskusijų. Atėjo laikas giliau pažvelgti į tai, kas slepiasi už šio pokyčio!
Kas yra mūsų identitetas?
Naujasis Plungės krašto identitetas – tai kur kas daugiau nei tik logotipas. Jis apima tipografiją, spalvas, nuotraukas ir grafinius elementus, kurie atspindi skirtingas mūsų krašto veiklų sritis ir komunikacijos tikslus. Šie elementai padės išlaikyti vientisą įvaizdį ir komunikaciją bei sukurti ryšį su svarbiomis auditorijomis, stiprinant prekinio ženklo atpažįstamumą.
Kam skirtas šis įvaizdžio atnaujinimas?
Remiantis rinkos tyrimo rezultatais, išryškėjo svarbi mintis apie mūsų kraštą: „Žemaičiai nuo seno garsėjo savo užsispyrimu, atkaklumu ir autonomija.” Todėl šis identiteto atnaujinimas orientuotas į drąsius ir ryžtingus žmones, kokie mes ir esame. Siekiame pritraukti jaunus specialistus, skatinti naujų verslų kūrimą, kas garantuotų naujas darbo vietas ir kurti stipraus miesto bei rajono įvaizdį, kuriame norėtųsi gyventi. Plungė kviečia atvykti ir kurti – tai miestas, kuris suteikia galimybes atkakliems žmonėms ir verslams įgyvendinti savo idėjas.
Naujasis įvaizdis kainavo 36 166 Eur. Ką gavome už šią investiciją?
Projektas turėjo kelis etapus ir buvo dirbama su dviem atskiromis agentūromis, kurios bendradarbiavo dėl bendro tikslo. Pirmasis etapas buvo rinkos tyrimas, atliktas 2023 metų gruodį, kuriame dalyvavo 1049 respondentai, dauguma jų gyvenantys Plungėje nuo vaikystės.
Po tyrimo gavome šias išvadas:
– Laisvalaikio ir verslumo galimybės Plungės rajone, ypač tarp jaunimo, vertinamos prasčiau. Todėl turime pristatyti Plungę kaip idealią vietą veikliems ir nepriklausomiems žmonėms, kuriame, nepaisant iššūkių, galima įgyvendinti savo sumanymus.
– Tyrimas taip pat parodė, kad Plungės gyventojai didžiuojasi savo kraštu. Norime šį pasididžiavimą paversti aktyvesniu įsitraukimu į bendruomenes ir mūsų rajono pristatymu kitiems.
– Tyrimo metu buvo atrasta, jog Plungės rajono turizmas patraukliausias aktyviems ir žingeidiems keliautojams. Todėl itin svarbu jį plėtoti ir rasti aspektus, kuriais galėtume pristatyti save Lietuvos ir užsienio rinkoms, formuoti atpažįstamumą ir vieningą įvaizdį.
Antrasis etapas buvo kūrybinis – sukurti prekinį ženklą, kuris nepakeistų herbo ir tarnautų įvairių renginių, pristatymų ir švenčių metu. Logotipo kūrimui įkvėpimo davė bendruomeniškumas – pagrindinis veiksnys, kuris leidžia žmonėms ir verslams augti Plungėje. Taip pat, buvo panaudota žemaičių tarmė, kurios paplitimas prisideda prie miesto ir rajono charakterio formavimo ir padeda pristatyti Plungę tiek vietos gyventojams, tiek atvykusiems svečiams ir verslams.
Logotipas, kuriame matomas „un“ apjungimas, simbolizuoja bendruomenę, o jo „bangavimas“ atspindi žemaičių tarmės ir Babrungo upės vingius.
Kaip naujas įvaizdis be jo vėliavos nešėjų?
Kviečiame visus entuziastus tapti Plungės ambasadoriais! Jūs kaip mūsų krašto ambasadoriai turėsite galimybę sužinoti apie naujausius vykstančius projektus, pamatyti užkulisius ir dalintis idėjomis, komentarais, atrasti Plungės miesto ir rajono įdomybes, draugiškai diskutuoti ir, galiausiai, kartu kurti Plungę.
Norint tapti ambasadoriu būtina registracija: https://docs.google.com/…/1FAIpQLSew6IEmev3…/viewform…
Susipažinkite su naujuoju Plungės miesto įvaizdžiu viešai prieinamame identiteto vadove: https://andstudio.lt/brandbook/plunge-public-use/#undefined
Plungės rajono savivaldybės informacija