Plungės akademiko Adolfo Jucio pagrindinėje mokykloje vyko respublikinė metodinė – praktinė konferencija „Ugdymo turinio integravimo galimybės ugdymo kokybės gerinimui“. Joje pranešimus skaitė ir savo praktinę veiklą pristatė mokytojai iš Raseinių, Plungės, Telšių, Šilalės, Akmenės rajonų bei Klaipėdos ir Vilniaus miestų.
Konferencijoje daug dėmesio buvo skirta veiksmų suderinimui tarp skirtingų dalykų mokytojų, realizuojant tapačius uždavinius. Taip pat kalbėta, kaip įsileisti kūrybiškumo idėjas, kaip įsitraukti į mokymosi kokybės tobulinimą, mokymąsi suprantant ne tik kaip žinių įgijimo procesą, bet ir kaip mokymąsi pritaikyti žinias, nepasimesti žinių sraute, gebėti kritiškai vertinti informaciją. Šiandien mokytojui nepakanka būti tik žinių perteikėju, labai svarbu mokiniams pažadinti kūrybines galias. Todėl keli pranešimai buvo skirti mokinių ir mokytojų dalyvavimui tarptautinių programų projektuose, kurie suteikia puikių galimybių mokytis KITAIP: nestandartinės mokymo (-si) erdvės, prasminga ir paveiki dalykų integracija, darbas tarptautinėse komandose, patirtinis mokymasis sprendžiant gyvenimiškas situacijas padeda siekti giluminio, kompleksinio poveikio ugdymo procese. Kaip įgytos kompetencijos ugdo lyderystę, kaip mokymąsi galima paversti prasminga veikla.
Šios konferencijos pranešėjai buvo ne tik mokytojai, bet ir mokiniai. Ypatingo dėmesio sulaukė Vilniaus A. Vienuolio progimnazijos mokytojų Jolitos Šimkienės ir Editos Bareikienės parengta ir praktiškai pademonstruota integruota ugdymo turinio „Pajūrio krašto etninė programa“. Mokinukai pristatė pajūrio krašto kasdienes žvejo gyvenimo akimirkas, apipintas tos vietovės papročiais ir tradicijomis, mitologiniais pasakojimais, šokiais ir rateliais.
Roma Bužienė, Plungės akademiko Adolfo Jucio pagrindinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja ugdymui, konferencijos organizatorė