UAB „Plungės šilumos tinklai“ prisideda prie gamtos išteklių tausojimo ir atsisako popierinių sąskaitų, todėl nuo 2025 m. balandžio 1 d. gyventojams popierinės sąskaitos nebebus pateikiamos.
Bus taikomi šie sąskaitų pristatymo būdai:
1. Elektroniniu paštu. Gyventojams mokėjimo už šilumą pranešimai bus teikiami el. paštu su aktyvia mokėjimo nuoroda.
2. Savitarnos puslapyje – https://plungessiluma.lt>Savitarna. Pirmą kartą jungiantis prie savitarnos portalo vadovaukitės ten nurodyta pirmo prisijungimo instrukcija.
3. SMS pranešimas. Vartotojai gaus SMS žinutę, kurioje bus nurodyta mokėtina suma ir pateikiama nuoroda apmokėjimui.
4. Kliento kortelė. Gyventojams, kurie neturi galimybės naudotis internetu ar išmaniaisiais telefonais, išduosime kliento kortelę, kurioje bus nurodytas mokėtojo brūkšninis kodas. Šia kortele bus galima naudotis apmokant sąskaitas prekybos centro „Maxima“ kasose, „Perlas“ terminaluose ir „Lietuvos paštas“ skyriuose.
Jei dėl kokių nors priežasčių būtinai reikės popierinio mokėjimo pranešimo, jį nemokamai gausite atvykę į UAB „Plungės šilumos tinklai“ klientų aptarnavimo skyrių V. Mačernio g. 19, Plungėje.
Vartotojai, kurie iki šiol gauna popierines sąskaitas, iki 2025 m. balandžio 1 d. turi apsispręsti kokiu iš aukščiau išvardintų būdų norės gauti sąskaitas ir apie tai informuoti telefonu +370 448 52070 arba el. paštu daiva.balsyte@plungessiluma.lt ir odeta.kasteckiene@plungessiluma.lt
UAB „Plungės šilumos tinklai“ pranešimas